tisdag 23 november 2010

Julkort

Det har blivit några kort sen sist. Ett av korten, det till vänster fick jag mallen till av Jessica när vi hade månadsträffen, tusen tack. Det är jättekul med nya vikningar. Kortet längst till höger hittade jag mallen till på nätet. Bunten i mitten, nere är 12 julkort med kuvert. Dom ska en vännina till mej få. Hon uppskatter allt man gjort själv, därför är det extra kul att ge henne, men hon vet inte om det än. Kanske ser hon dom här på bloggen. Jag tror dock inte hon förstår vem som ska få dom. Den nedre bilden visar korten uppvikta.






En härlig 3D effekt med den vikta julgranen.

Bilden här under visar alla julkorten i bunten, 2 av varje dock inte exakt lika.
Den undre bilden visar baksidorna, inte så svårt att förstå förståss ;-)





Denna tändsticksask fick en vänninna av mej i lördags när vi hade en filmkväll. Jag trodde hon skulle börja gråta, så glad blev hon, kul :-)



Fyrkantiga smällkarameller. Dom är hur kul som helst att göra. Dessa är fyllda med After Eight. Man kan ju fylla den med vad man vill, nästan. En kul gåva så här i juletid.





Nu bär det snart av till ännu en träff med scrapbooking.
En s.k. 0-kurs på Framnäs i Öjebyn. Vi är några tjejer i varierande åldrar som träffas, scrappar o surrar. Givetvis en kaffetår emellanåt.
Nu måste jag packa väskan inför kvällen. Önskar er alla en skön kväll.


Vinterkramar till er alla där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar