onsdag 3 november 2010

Arb/pyssel el. pyssel/arb ?

Helt plötsligt är det en massa saker som händer. Scrappträff, nollkurs, tematräff, julmys m.m. Jag jobbar alla dessa kvällar/dagar. Superdupertråkigt. Men döm om min förvåning när jag upptäcker att mitt kompsaldo på jobbet innehöll mer timmar än jag kom ihåg. Snabbt som attan va jag på vår samordnare o begärde ledigt :-). Så nu kan jag vara med på tre träffar iaf.
Idag blir det först en resa med lite sopor, sen blir det Lillpite o scrapping innan jag ska ut o jobba natt. Det riktigt pirrar i kroppen av pyssellusta.
Igår på keramikkursen gjorde jag färdigt "min o din" muggarna. Ska bli kul att se hur dom ser ut efter glaseringen.
Nu ska jag väcka sonen o sätta honom i arbete. Timmarna flyger iväg.
Det gäller att komma sig till Lillpite så fort som möjligt om jag ska hinna nåt idag ;-).

Kram /Bm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar