söndag 28 februari 2010

LO

Har faktiskt lyckats göra en färglad Lo. Det är svårt, åtminstone för mej. Jag gillar mer jordnära färger, egentligen.
Men har man tagit f.. i båten får man ro honom iland, dvs har jag köpt papprena så får jag se till att använda dom.
För närmare ett år sedan köpte jag Fiskars cirkelmallar i Luleå på en mässa, nu först har jag använt dom. Jag blev riktigt nöjd med resultatet.
Hoppas att mottagaren blir lika nöjd.
Det mönstrade pappret kommer från Fancy Pants Designs och heter Bunches, fram o baksida.
Siffran 3 har jag gjort på fri hand o fyllt hålrummen med 3d-lack. Bokstäverna kommer från Doodlebug designs, candy shoppe.
Det var allt för denna gång, men....

1 kommentar:

  1. Tjingeling!
    Det blev faktiskt en jättefin LO. Färgerna stämde så bra ihop......

    Ha en bra dag. Du vet ju vart mitt hus bor!!!


    Kram // Kikki

    SvaraRadera